24 Temmuz 2012 Salı

Burçların Serüvenleri

Koç Burcu: Sana ilk tohumu ekme onurunu veriyorum. Ektiğin her bir tohuma karşılık elinde bir milyon tohum bulacaksın, fakat onların büyümelerini görecek vaktin olmayacak. İnsanların aklına ben'i yerleştirecek, ilk kişi sen olacaksın, fakat bu düüşnceyi geliştirme ya da hakkında soru sormak senin görevin olmayacak.

Yaşamının sebebi eylemdir ve bu eylem insanlara benim yaratıcılığımı haber verecektir. İyi çalışabilmen için sana kendini beğenme özelliğini veriyorum”. Ve Koç sessizce yerine çekildi.

Boğa Burcu: Sana tohumu madde haline getirme gücünü veriyorum. Başlanmış olan bütün işleri senin bitirmen gerektiği için görevin çok sabır istemektedir, aksi halde tohumlar rüzgarda savrulup kaybolacaktır.

Yapmanı istediğim bu görev için soru sormayacak, işin ortasında düşünceni değiştirmeyecek ve başkalarından destek beklemeyeceksin. Bunun için sana güçlülüğü veriyorum. Onu akıllıca kullan. Ve Boğa yerine çekildi.

İkizler Burcu : Sana insanların çevrelerinde gördükleri şeyi anlamalarını sağlayabilmen için cevapsız sorular veriyorum. İnsanların neden konuşup, neden dinlediklerini hiçbir zaman bilmeyeceksin, fakat cevap bulmak için yapacağın araştırmalarda sana armağan olan bilgiyi bulacaksın. Ve İkizler yerine çekildi.

Yengeç Burcu : Sana insanlara duyguyu öğretme görevini veriyorum. Bütün duyguyu yaşayarak öğrenmeleri ve olgunluğa ulaşmaları için onları hem ağlatıp hem güldüreceksin. Sana olgunluğu hızla arttıracak olan aile armağanını veriyorum. Ve Yengeç yerine çekildi.

Aslan Burcu : Sana yaratıcılığımın tüm görkemini dünyaya gösterme görevini veriyorum. Ancak azametinde dikkatli olmalı ve bu yaratıcılığın senin değil, benim olduğunu daima hatırlamalısın. Eğer bunu unutursan, insanlar seni küçük göreceklerdir. Bu görevi iyi bir şekilde yerine getirirsen, büyük haz duyacaksın. Bunun için sana armağanım ‘onur'dur. Ve Aslan yerine çekildi.

Başak Burcu: Senden insanların benim yarattıklarımla neler yaptıklarını sınamanı istiyorum. Onların ne yaptıklarını dikkatlice inceleyip kusurlarını hatırlatacaksın ve böylece benim yarattıklarımı iyice öğrenmelerini sağlayacaksın. Sana bunu yapabilmen için saf düşünceyi armağan ediyorum. Ve Başak yerine çekildi.

Terazi Burcu: Sana insanların birbirlerine karşı olan görevlerini hatırlayabilmeleri için hizmet erdemini veriyorum. Böylece insanlar işbirliğini öğrenecek ve kendi davranışlarının diğer yönlerini de yansıtma yeteneğini edineceklerdir. Ve uyumsuzluk olan yere seni yerleştireceğim ve bu gayretlerin için sana armağanım sevgidir. Ve Terazi yerine çekildi.

Akrep Burcu : Sana çok güç bir görev veriyorum. İnsanlara düşündüklerini anlama yeteneği verdiğim halde, anladıklarını söylemene izin vermeyeceğim. Birçok kez gördüklerinle acı çekecek ve bu acı ile benden uzaklaşacaksın. Bu acının benden değil benim yanlış anlaşılmış olmamdan doğduğunu unutacaksın.

Birçok insanı hayvan gibi görecek ve onların hayvansal içgüdüleriyle öylesine uğraşacaksın ki yolunu saşıracaksın, fakat sonunda yine bana döneceksin. Akrep sana en üstün armağanım olan ‘amaç’ı veriyorum. Ve Akrep yerine çekildi.

Yay Burcu : Senden beni yanlış anlayıp çaresizliğe düştüklerinde insanları güldürmeni istiyorum. Güldürme insanlara umut verecek ve bu umutla insanların gözlerini bana çevirmelerini sağlayacaksın.

Birçok kişinin yaşamına yalnız bir an için girecek ve girdiğin her yaşantıdaki huzursuzluğu tanıyacaksın. Sana Yay, karanlıktaki her köşeye erişip aydınlatabilmen için sonsuz bereket veriyorum. Ve Yay yerine çekildi.

Oğlak Burcu: Senden insanlara çalışmayı öğretmen için alınterini istiyorum. Tüm insanların yükünü omuzlarında taşıyacağın için bu görev hiç de kolay değildir. Ama bu boyunduruğun yükü için senin ellerine insanlığın sorumluluğunu koyuyorum. Ve Oğlak yerine çekildi.

Kova Burcu : Sana insanların tüm olanakları görebilmeler için gelecek kavramını veriyorum. Benim sevgimi kişileştirmen için yalnızlık acısını çok duyacaksın. İnsanların gözlerini yeni olanaklara çevirebilmeleri için sana özgürlüğü armağan ediyorum. Ve Kova yerine çekildi.

Balık Burcu: Sana hepsinden daha güç bir görev veriyorum. Senden insanların üzüntülerini toplayıp bana geri getirmeni istiyorum. Senin gözyaşların sonunda benim gözyaşlarım olacak.

Senin topladığın üzüntüler insanların beni yanlış anlamalarından doğmuş üzüntülerdir, fakat senin onlara vereceğin şefkatle onlar yeniden beni anlamaya çalışacaklardır. Bu güç görev için sana en büyük armağanımı veriyorum.

Sen on iki çocuğum arasında beni tek anlayan olacaksın, fakat bu anlayış yalnız senin içindir, sen onu insanlara anlatmak istediğinde onlar seni dinlemeyeceklerdir". Ve Balık yerine çekildi.

2 yorum:

  1. Cara Mendapatkan Uang Dengan Modal Sikit Pendapatan Ratusan Juta Dengan Hanya Cara Bermain Sabung Ayam Online

    Agen Sabung Ayam Online Terbaik Dan Juga Terpercaya https://sabungayamlive.net/

    Informasi Terlengkap Mengenai Sabung Ayam

    http://bvsateayam.blogspot.com/2018/09/menyaksikan-video-sabung-ayam-serta.html/

    YanıtlaSil
  2. Judi Bola Online adalah permainan yang dapat memberi dampak atau akibat terhadap para pemainnya. Baik atau Buruknya akibat yang di terima oleh sang pecandu bukanlah hal yang ditakutkan. Melainnya sudah menjadi sebuah tradisi yang wajib dinikmati walau terasa pahit atau juga (Baca Selengkapnya Disini...)

    YanıtlaSil