11 Mart 2012 Pazar

Burçların Negatif Özellikleri

Koç Burcu
Ego tatminine en çok ihtiyaç duyan burç işte. Bay ukala, ya da bayan
buz. En önde olacağım diye yapmayacağı yoktur. Yatakta, aşkta, işte,
güçte en bencil burçtur. Karşısındakini kırdığını da en anlamayan
burç. Kolay kolay da beğenmez. Asla af dilemez. Onlara kalsa dünyada
herkes aptal, bir kendisi akıllı! Millete öğütler verir, ukalalık
taslar. Önüne yemek koysan beğenmez. Allah düşmanların başına
vermesin!
Ben bilirim gerisi boş,
İstiyorsan peşimden koş.
Emir almam, ben veririm,
Önderiyim bu feleğin...

Boğa Burcu
Hımbıl şey ne olacak. Kafası her şeye kolay kolay basmaz.
Ağırkanlıdır. Biraz da mankafadır. Harekete geçmesi için arkasından
hep birilerinin itmesi gerekir. Bir söyleneni bir kerede asla
anlayamaz, 10 kere tekrarlamak gerekir.
Tek dileğim vardır,
Bolca para, zengin sofra,
Çok bir şey mi istediğim,
Güvencemdir bunlar benim…

İkizler Burcu
Uzak durmakta fayda var. İkiyüzlü, riyakar, yalancı. Çenesi de öyle
düşüktür ki, esir aldı mı, yanarsın. Ayrıca çoğu şizofrenin de
ikizler burcundan çıktığı söyleniyor...
Zekam parlak, dilim oynak,
Her konuya elim kıvrak,
Sıkıntıya hiç gelemem,
Bir de karar verebilsem!. ..

Yengeç Burcu
Yengeçler sempatik ve başkalarının problemleriyle ilgilenir
görünmeye çalışan, son derece yapmacık tiplerdir. Ama biz bu sahte
şirinlik numaralarını yemeyin. Tembeldir, bi iş yapıcam diye aklı
çıkar. Saftır da biraz. Sahtedir ve kolay kandırılır, yani salak. Bu
arada akıl hastanelerindekiler in yüzde 90'ının yengeç burcu olduğu
söyleniyor, haberiniz ola!
Tezcanlıyım, duygusalım,
Dokunsalar akar yaşım,
Annem, babam, cocuklarım,
Ben onlarsız ne yaparım...

Aslan Burcu
Evet küçük aslancık, sen kendini dünyanın zirvesindeki kusursuz
insan sanmaya devam et, millet senle ne dalga geçiyor, haberin yok!
Eleştiriye hiç gelemeyen, kendini beğenmiş zavallı aslan parçası,
sen en iyisi kendini bir odaya kapat ve hayatının geri kalanını
aynada oranı buranı seyrederek geçir bakalım....
Ben yarattım bu dünyayı,
Bir de dönse etrafımda!.
Her dediğim hemen olsun,
Zenginlik ve ün beni bulsun...

Başak Burcu
Ayrıntılar arasında kaybolur. Hayatı ayrıntı. Bir de titizdir ki,
yarar insanı. Hastalıktan ödü patlar. Düzenli, tertipli olacak diye
rahat batar. Ama onun her tarafı didik didik kontrol etme huyundan
millete cinnet geçirmektedir aynı zamanda. Dili de acayip sivridir.
Soğuk, ruhsuz tipin tekidir.
Yazdım, çizdim, notlar aldım,
Her bir şeyi ayarladım,
Yoktur bende bozuk, yamuk,
Mükemmeli ben yaşattım...

Terazi Burcu
Çok pis sanatçı ruhludur. O nedenle de apayrı saçma salak bi boyutta
yaşar. Böyle aklı bir karış havada gezen bu insanın bir iş bulması
da pek muhtemel değildir, ömrünün sonuna kadar aylak aylak gezer.
Güzel olacağım diye kendini yırtar. Bir haltı beceremez. Aklı bi
karış havadadır. Dengesizin tekidir.
Ben müziksiz yaşayamam,
Hele sevmeden hiç duramam.
Danışsam da her konuda,
Bildiğimden şaşmam asla...

Akrep Burcu
Adı üstünde, akrep gibi sokar adamı. İçten pazarlıklı, kıskanç,
ahlak anlayışı sıfır! Kıskançlık krizlerine girer. Aşkta, yatakta,
işte, ilişkilerde hayvansıdır. Duygusuzun tekidir. Çoğu akrebin
eninde sonunda korkunç bir cinayete kurban gittiği de duyulmuştur.
En güçlü şüphesiz benim,
Herkesi ezip geçerim.
Hele bana ters yapanı,
Doğduğuna pişman ederim...

Yay Burcu
Her şeyin iyi tarafını gören şen şakrak bir tiptir. Yeteneksizliğ ini
de başka türlü örtemez. Şahsiyetsizdir. İşsiz güçsüz
insanlar bu burçtan çıkar. Aptal da denilebilir. İşi gücü aylak
aylak gezmektir. Çoğu Yay burcu zaten alkoliktir. Zaten seni adam
yerine koyup bu kadar yazanda kabahat...
Maceradan, maceraya,
Koşmak asıl işim benim
Toplarım hep ilim, irfan,
Bilgeliktir şanım benim...

Oğlak Burcu
En duygusuz burçtur. Duvar gibidir. Tepkisizdir. Aşırı
maddiyatçıdır. Cimridir. Tutucudur ve risk almaktan kaçar. Böyle
biri dünyada ne diye yer işgal eder ki! Şöyle bir etrafa bakınca,
hangi kayda değer insanın oğlak burcundan çıktığı görülmüş ki?
Cimrilik mi, benimkisi?
Hesabını bilmek gerek.
Günler aylar düşünürüm
Kararlarım şaşmaz benim...

Kova Burcu
Güya çok atak biridir, bir şeyi elde etmek için her türlü yalanı
söyler, ama yalanı bile beceremez. Menfaatçilerin menfaatçisidir.
Kendini beğenmiştir. İnsanların arkasından çok konuşur.
Dedikoducudur. Çıkarı için yapmayacağı şey yoktur.
Taklitçiliği hiç sevmem,
İstesem de beceremem,
Orijinaldir fikirlerim,
Takip edilecek olan benim...

Balık Burcu
Balık işte, adı üstünde, eşittir alık. Akılsızın tekidir, vur
kafasına, al ekmeğini ağzından. Maaşallah hayalgücü pek gelişmiştir.
Sürekli FBI'dan ya da CIA'den birilerinin peşinde olduğunu düşüne
düşüne kafayı yeme raddesine gelen
balık çoktur. Söyleyecek pek bişi yok. Çünkü cibiliyetsiz ve en zeka
yoksunu burç balıktır.
Bir dünyam var, sırça saray,
Dokunursan kırılırım,
Ben gelemem gerçeklere,
Avunurum hayallerle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder