13 Şubat 2012 Pazartesi

Burçların Şiirleri

Koç:
Ben bilirim gerisi boş,
istiyorsan peşimden koş.
Emir almam, ben veririm,
Önderiyim bu feleğin...

Boğa :
Tek dileğim vardır
Bolca para, zengin sofra...
Çok bir şey mi istediğim,
Güvencemdir bunlar benim...

ikizler :
Zekam parlak, dilim oynak,
Her konuya elim kıvrak,
Sıkıntıya hiç gelemem,
Bir de karar verebilsem!...

Yengeç :
Tezcanlıyım, duygusalım,
Dokunsalar akar yaşım,
Annem, babam, çocuklarım,
Ben onlarsız ne yaparım...

Aslan :
Ben yarattım bu dünyayı,
Bir de dönse etrafımda!.
Her dediğim hemen olsun,
Zenginlik ve ün beni bulsun...

Başak :
Yazdım, çizdim, notlar aldım,
Her bir şeyi ayarladım,
Yoktur bende bozuk, yamuk,
Mükemmeli ben yaşattım...

Terazi :
Ben müziksiz yaşayamam,
Hele sevmeden hiç duramam.
Danışsam da her konuda,
Bildiğimden saşmam asla...

Akrep :
En güçlü şüphesiz benim,
Herkesi ezip geçerim.
Hele bana ters yapanı
Doğduğuna pişman ederim...

Yay :
Maceradan, maceraya,
Koşmak asıl işim benim
Toplarım hep ilim, irfan,
Bilgeliktir sanim benim....

Oğlak :
Cimrilik mi, benimkisi?
Hesabını bilmek gerek.
Günler aylar düsünürüm
Kararlarım şaşmaz benim...

Kova :
Taklitçiliği hiç sevmem,
istesem de beceremem,
Orijinaldir fikirlerim,
Takip edilecek olan benim...

Balık :
Bir dünyam var, sırça saray
Dokunursan kırılırım.
Ben gelemem gerçeklere,
Avunurum hayallerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder